rubrik suger!

ja, rubriken säger det mesta, vad ska man med en sån till igentligen?!
idag åkte jag tidigt hemifrån, klockan 7.45 och när jag kommer dit så flyttas matchen till 8.40 istället så jag och fille dansade i A-Hallen. vi krossade möndal med 20-9, där la jag 2 mål tror jag. sen åkte jag och några till direkt till kungälv och då vann vi med 21-14, där la jag faktiskt 8 mål, så jag är nöjd! och som grädde på moset så stod lilla andrea i målet, hon var grym!:) och det bästa jag vet är när motståndarna blir så sura så dom inte vet vad som ska göra, haha. idag ver det en liten fjortis som peka finger till oss, HAHA!
nu ska jag fortsätta med min överraskning till vanessa, hihi!<3
LOVE

Kommentarer
Postat av: Andrea

nu ska vi ju inte överdriva då ;) <3

2011-03-06 @ 16:59:08
URL: http://andreawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0