Min låtsas fru

hahahaha, den var skit rolig! jag menar det verkligen, den var grym. en film jag garanterat kommer att köpa när den kommer ut! ni som inte har sett den, se den! den är värd pengarna, promise!

igår fick jag med mig en sport bh hem och ett par jogging byxor, något som jag kanske visar upp senare.
något som jag blev väldigt deprimerad och ledsen över är att det snöade hela förmiddagen idag. vafan är det här!? jag som trodde våren var påväg nu när snön precis torkat bort och jag som tillochmed hade fått ett myggbett........
VAD ÄR DET HÄR??

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jättefin blogg Kajsa!

2011-03-09 @ 15:40:26
URL: http://nathalietilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0