fullt upp

jag har inte bloggat under denna veckan och inte heller under helgen som gått för att jag sov hos min emma på lördagen och sedan har det varit fullt ös.. idag så var det handboll i trean så jag och några andra från min klass dömde och var funktionärer osv.. TOPPEN dag ;) och sedan var det dags för min träning, sugen på det efter att jag har stått upp och hållt på i flera timmar, kan ju säga att jag har ont i mina vader..
juste ja, 30dagars-listan har jag kommit efter i lite men jag fortsätter med den från och med idag.
gottigt att vi ska börja springa en halvtimma innan träningen utomhus två varv i stora slingan nu också, GREAT jag som har så bra kondis och allt ju.....

Kommentarer
Postat av: Nathalie

dagens länkar finns uppe:D anmäl dig gärna igen<3

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lank-tavling-2.html#comment

2011-03-04 @ 12:04:59
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0