bjurslätt x3


andledningen till att jag inte har bloggat är att jag har sovit hos andrea från i fredags tills idag,
och i lördags var hela laget på spinning pass, och man fick as massa mjölksyra efter det säger jag bara, och jag har kvar det än idag. halv elva idag var de match mot bjurslätt och vi vann mot dem med minst 10 bollar, efter den matchen var jag emma och vanessa kvar i hallen och då blev jag frågad om jag ville spela en extra match mot bjurslätt igen och självklart ville jag det ch det blev bara till att värma upp igen, den matchen vann vi med och jag spelade nio-meter :o..
jag var kvar i hallen efter den matchen eftersom att min mamma stod i cafeterian.
vi behövde två extra spelare till den sista matchen med som också var mot bjurslätt och då hoppade jag och kajsa in, hahahah kajsa stod i mål andra halvlek och bella spelade ute med kajsas alldeles försmå shorts, hahah! jag höll på att kissa ner mig när lilla bellis spelade ute!! och på tal om bella och hoppade hon in från kanten och skulle passa mig inne på linjen, det blev värsta ballongpassen så jag fick hoppa efter bollen och kasta in bollen som volleyboll och där har vi min och bellas profetionella jappe!


här har vi lilla trion med mig bella och kajsa! jag älskar er♥


Kommentarer
Postat av: bella

asså shit vad kul det va!

fyfan vad snyggt asså !

älskar er tjejer !

2011-03-14 @ 07:24:06
URL: http://isbellaeleni.blogg.se/
Postat av: bella

<3

2011-03-14 @ 07:24:21
URL: http://isbellaeleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0