fullspeckad helg!

jag kom nyss hem från stan, jag och andrea hr varit där hela dagen, hon fick köpt en skolavslutningsklänning och jag ingenting, men jag la undan en mörkblå långklänning från HM som pappa ska hämta ut imorgon!
i fredags var det ju fotbollsturnering i skolan och man skulle klä ut sig klassvis.. vi vann B-slutspel. på kvällen hade jag släcktkalas och fick lite presenter :), efter det sov jag hos andrea. på lördagen degade vi hela dagen nere vid viken och bara solade! på kvällen kom min familj till andreas så åt vi lite gott osv..
och idag var vi somsagt i stan!
PUSS!

en bild på mig och linn sen i fredags på maskerad fotbolls turneringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0