trött-tjej.JA

igår mötte jag och malin gabbe och pierre på maxi och så köpte vi godis och sånt. sen när vi skulle ta bussen hem missade vi den precis och när nästa kom så trodde jag vi tog rätt men det gjorde vi inte så vi åkte ända ner till sandvik, så vi fick gå hela vägen till gossbydal och ta den rätta bussen men när vi väl skulle av glömde vi trycka på stop knappen så vi åkte för långt.. igen.. när vi kom var gabbes föräldrar hos oss, dom kände tydligenn varandra!? 
vi gick ner till viken och badade. sedan kollade vi typ bara på film. idag hände massor, vi spelade kort och jag blev utskälld hela tiden.. sen slutade allt med vatten krrig och att jag stod där helt pisseblöt.... kul!
imorgon åker jag med malin tidigt på morgonen på hennes båt till nått ställe utanför uddevalla som jag glömde av namnet på. hörs om två dar när jag kommer hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0