partillecup

nu har äntligen partille cup startat igång och torslanda är på topp, nä men haha, det har gått jätte bra för oss! första matchen vinst med 22-3 och andra 37-1 och vi hade förberett oss på jätte tufft motstånd och så var dom helt kassa!..
och jag läste på emmas blogg att dom vi möter imon är ännu sämre.. efter matcherna iallafall så körde pappa mig till en personlig tränare som maserade min nacke och rygg för jag har så stela muskler, det gjorde cheeta ont, hon sa att om jag inte stretchar och tränar upp musklerna där så måste jag sluta med handboll så detta var visst mer arvarligt än vad jag trodde.. så jag fick med mig tabletter hem som innehöllämnen som bygger upp musklerna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0