tocooo

jo, igår var jag på taco kvällen med handbollen, åhh så kul det var, hahahahha..
först så kollade vi på handbolls VM, SVERIGE-SERBIEN. Sverige vann såklart;) hihi, men fill fixade ett band till mig där det stod EKBERG #10 på och hon och vanessa hade band där det stod Serbien på. efterråt var alla tvunga att lämna in sina mobiler till tränarna och sen skulle vi ta varsin lapp, då det stod ett djur namn på, alla som fick samma skulle sitta vid samma bord vid maten och vara i samma lag sedan till tävlingarna. haha, underligt att jag och emma kom i samma lag :s...hihi



efter maten skulle vi göra massa roliga tävlingar, alla lagen skulle ställa sig i led varannan tjej, varannan kille. den första "grenen" var att man ska hålla ett äpple med halsen och sedan skicka vidare det till den bakom utan att andvända händerna. den andra tävlingen var att man skulle föra över ett papper med munnen, så man skulle suga fasst det med munnen och sedan få det vidare genom laget. den tredje tävlingen gick ut på att sätta fast en tändsticksask på näsan och skicka den vidare utan händer, ahhhh jag höll på att garva ihjäl mig så kul det var..
särskilt när man stod varannan tjej varannan kille..
den sista tävlingen var att man skulle få in alla i sitt lag i en liten ruta och när all stod innanför så hade man vunnit, mitt lag vann alltihop.
bilder kommer när dom har lagts upp på THKs hemsida


senare på kvällen nördade jag och emma-pemma sims, (beroende fram kallande)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0