snabb dag

jag hann inte blogga idag för att klockan halv nio så åkte jag, mamma och william till önneredshallen och kollade på williams match, sen efter så kom alla andra lagkåååmpisar och vi samlades till min match.
vi vann den matchen (mot önnered) och vi spelade grymt bra tycker jag :)
efteråt så åkte jag, mamma och william till stan och kollade lite, men när vi väl var där så kom vi på att sveriges match och brons började klockan halv tre var vi tvugna att synda oss, jag fick med mig en "mag" tröja från bikbok och en blus/topp från gina, bild på tröjan från bikbok för jag orkar inte fota och jag hittade ingen bild på blusen från gina heller.
den fast i biege :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0