PARADISET VÄNTAR..

..på mig!
på onsdag förmiddag så åker jag, mina bröder och pappa till flygplatsen sedan vidare till THAILAND!
uscha vad jag längtar, vi skall till koh chang där jag har varit förut, detta är sjätte året vi åker till thailand, och jag säger bara det, man tröttnar aldrig på något så underbart ställe!
18 dagar är jag borta och jag kan knappt bärja mig.. samtidigt måste jag säga att jag kommer sakna mina underbara vänner speciellt andrea och vanessa, dom är guld värda för mig!
jag bar längtar mer och mer på att få komma till värmen när jag serpå dessa lockande bilder där jag varit, första och sista bilden är från "koh tao" där jag  var förra året, en andra bilden är från "koh chang" dit jag skall nu i år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0