kommer sakna dig sjukt älsklingen!

idag var det fullt ös med skolan och handbollen, på dagen så var det fotbolls turnering för mot ebba skolan och engelska skolan, nordlycke ställde upp med ett lag och det var bara från min klass förutom en tjej. killarna förlorade sin turnerning medans tjejerna vann sin så dom ska spela slutspel i lundystrand om några veckor, kul ;D.
sen stannade jag och massa tjejer kvar i hallen och pluggade, åt och väntade till klockan skulle bli fem så våran träning skulle börja,

EN DÅLIG NYHET FICK JAG IDAG.. MALIN HAR BRUTIT ETT BEN I FOTEN OCH SKA HA GIPS I 6VECKOR (!)
EFTERSOM ATT DET ÄR USM NÄSTA HELG SÅ KOMMER HON INTE ATT KUNNA VARA MED:(.
Idag på träning så träffade jag min lilla Vanessa för sista gången på tre veckor:'(..
usch vad jag kommer sakna dig bästis, du är allt!

jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0