blogg torka

usch vad jag hatar det..
sen så har jag inte haft tid med datorn på två dagar heller. plus en annan sak som gör min blogg skit tråkig, mina sladdar till mobilen och kameran har helt plötsligt slutat att fungera så jag kan inte lägga in bilder-.-
för ett tag sen kom jag hem från träningen, som tur var så var det inte fys idag!
nu ska jag lägga mig och kolla lite avsnitt av Adam&Eva.
juste jag kan berätta lite om vad som händer imorgon, först på förmiddagen ska jag iväg och spela match mot stenugnsund, sen följer troligen emma-pemma med mig hem och så ska vi göra oss iordning för kvällens tacko-kväll med handbollen tillsammans med P-97. riktigt roligt, sen sover emma hos mig, så ska vi LEKA hela söndagen.
HA DET BRA VI HÖRS PUSS OCH HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0