vart jag befinner mig..

.. jo jag befinner mig just nu i isanbul i turkiet, vi kom hit för snarare tre timmar sedan och vi har två timmar kvar tills flyget till thailand avgår. seeegt, och det flyget tar ca 12 timmar(!) inte kul.
men som tur var finns det gratis internet så jag surfar runt lite..
funderar på att kolla på en film. jag känner att jag verkligen ine kommer orka med dessa 12 timmar på ett flyplan och dessutom så har jag aldrig lyckas somna på ett flyg, och det lär ju inte ske denna resan heller..



jag uppdaterar när vi kommer till hotellet imorgon enligt thailänsk tid, thailand ligger ju 6 timmar före i tedszonen, så jag ska passa på att ge att stort grattis till min 14 åring, vanessa! grattis älsklingen min och hoppas att du får många fina presenter och många grattis kramar, jag lovar du kommer få en stor grattusiefterstotts kram av mig när jag kommer hem, jag älskar dig bestis!
 
sorry det tar hundra år att ladda upp en bild så tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0