bankok-->koh chang

just nu sitter jag på ett slags cafe med massa soffor, mat, popkorn och min kära dator i väntan i minst en timma till tills vi ska gå till vår gate. ännu ett flygplan väntar på oss..

åå, jag måste berätta om min flyresa igår..det var så gött att vara på just det planet, det var jättestort och varje person hade sin egna tv och en fjärris där man kunde välja mella minst 100 olika filmer, man kunde spela spel som t.e.x buzz, packman m.m.. och sedan fanns det alla tv serier som går på tv i sverige, t.e.x simsons, the O.C, glee, gossipgirl, the hills och massa mer!
så himla gött! och förvånansvärt så sov jag nästan hela flygturen,helt otroligt ;o
hihi, nu behöver man inte ha så stor ångest över att behva åka hem när man vet vad som väntar på flyget;)


thailand 2007

Kommentarer
Postat av: cecilia

har du gjort din header själv, eller har någon hjälp dig? :D <3

2011-02-06 @ 11:21:02
URL: http://ceciliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0