två goa dagar!

det var jättekul igår hos bellisen och det tror jag alla andra som var där hade också !! vid tolv åkte jag och vanessa hem till henne och så sov jag där på morgonen åkte vi till lilleby och träffade kajsa, malin, bella, fille och jessica! vi grillade och badade! fyy vad roligt vi hade bella gjorde både magplask, båkot volt och framåt volt och vi fick allt på film som nu är spritt över facebook! vanessa gick hem lite tidigare för hon skulle på bio, medans vi andra tog bussen lite senare till maxi och satt där ett tag och försökte få tag på en båt vi kunde åka ut med tills kajsa plötsligt öppnade käften och sa, kan vi inte åka ut till hönö och käka pizza! så vi alla drog hem och hämtade pengar och tog färjan ut till hönö och gick ner till klåva och åt pizza! jätte mysigt. det är riktig sommar för mig! ¨
hos bella igår
och en bild från lilleby när vi väntar på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0