klass kick-off

hellu, sorry att att inte har bloggat, ingen ork nu när man har fått träffa alla goa vänner igen! helt underbart, visst jag saknar sommarlovet lite men jag trodde jag skulle tycka det var mer jobbigt att gå till skolan igen än vad det var! kanske ändrar min uppfattning när allt plugg kommer?..
nu ska snart jag, kajsa, fille och andrea träffa resten av klassen vid lilla varholmen, vi ska ut till kalvsund på  "kick off" vi skulle igentligen sovt övermen vi hade för få föräldrar som ville följa med så i åker hem klockan 10 ikväll så mer bloggning idag blir det inte! sen så ska jag byta från blogg.se till devote så jag kan blogga från mobilen, men det blir nästa vcka nångång! ni får ha de bra så lännge, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0