the sun is shining!

min dag har varit underbar med det fina vädret idag!
sovmorgon,perfekt! på med brillorna och stå ut en skoldag. men jag blir så himla sur när vi inte får någon vikare, vi skulle ha ett rätt stort läxförhör idag och så har jag lagt ner jätte ycket tid till det och så är hon sjuk och vi får ingen vikarie så det har varit en rätt slapp dag med väldigt låånga raster. vi fick vänta en timma nere i hallen tills gympan skulle börja så jag joggade slingan under tiden..
jaja, nu ska jag lägga mig och imorgon blir det bio och innan dess ska jag nog in till stan med elin och kika lite.. PUSS

Kommentarer
Postat av: my

den nedersta som pp på fejjan dirr , sjukt jävla gooo

2011-04-14 @ 22:47:25
URL: http://mydorup.blogg.se/
Postat av: Oliver

snyygggg !

2011-04-15 @ 07:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0