shopping and water for elephants

jag, elin och olivia åkte in till stan direkt efter skolan och jag fick mig köpt en tunika från tessie för 300:- , den kommer jag använda flitigt! vi var tvugna att åka hem rätt så tidigt eftersom olivia skulle på fotbolls möte typ, och och elin gick hem till henne och glömde bort tiden lite, hehe.. men vi hann endå. vid vingen mötte vi bella och olivia. Filmen var jätte bra och berörande, bella började lipa!
efter bion var klar gick jag och olivia till maxis huvud ingåg för att vänta på pappa, under den tiden hände det en sak, JAGG HÖLL ALLVARLIG TALAT PÅ ATT SKITA NER MIG OCH VAR JÄTTA NÄRA ATT BÖRJA GRINA, jag berättar mer om det imorgon efter jag och olivia har berättat det för tjejerna imorgon! då visar jag också tunikan eftersom jag ska ha på mig den då.

(bild ur arkivet)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0