älsklingsvännen

hejhej,
igår var laget som sagt och bowlade på Hard Rock Cafée. jag var usel så det ska vi inte prata om nu, efter vi bowlat klart samlades vi och några fick pris för vart på flest träningar, årets tabbe, årets kommentar och årets skott m.m..
sen pratade vi en hel del och prag också, vi åker på onsdag kväll och är framme i prag på förmiddagen på torsdag, jag ska sitta med älsklings gosiga emma och vanessa och bellis skulle sitta  nära oss men det var tydligen helt fel om jag har fattat det rätt...
jag blev jätte glad när dom sa att vi ska ha en shopping-dag i prag och att det var massa märkes kopior, och att det var jätte billigt!!
när allting var klart så åkte jag och emma hem till mig och hon sov här, vi åkte in till stan idag på förmiddagen och vi köpte en bikini som jag visar upp sen!
jag vill bara säga att jag älskar dig emma, du är bäst!
gammal bild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0