NO- PROV ;(

USSSCH , jag måste skriva av mig !!!!
jag hatar NO mest av allt i skolan, men nu har jag suttit med den i en och en halv timma så nu ska jag gå och lägga mig.
haha, idag på idrotten gjorde vi kenesiska muren, och då skulle jag, andrea, nellie och emma tror jag stå och skydda massa ärt påsar och då så skulle jag och andrea ta en som var mitt imellan oss med det är bara det att vi är lite för långsamma så carl hinner förbi medans jag och andrea springer rakt in i varandra med världens fart så andrea råkar bita mig i pannan så jag började blöda och jag jag har en liten bula också ... Så nu har jag skit ont i huvudet och andrea har skit ont i sina käkar, haahhaha..:)
nu ska jag sova för jag måste vara pigg tills imon, puss


goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0