kajsa hissar och dissar





 vinter modet, jag tycker det är jätte gosigt att gå runt i tjocka halsdukar och stora vinter jackor till det sina gosiga varma vantar
varm choklad, det är nog det bästa jag vet när man är helt iskall och har varit ute vid snön så är det perfekt med en kopp varm choklad som värmer upp kroppen igen :D
läsa andras bloggar, jag tycker att det är jätte inspererande att läsa om vad andra har köt och hur det klär sig och hur de kombinerar ihop sina kläder m.m. Så att följa mode bloggar blir en stor hiss från
min del.





skolmaten, den är riktigt vidrig 9/10 gånger, ärtsoppa en gång i veckan.. jag menar vad är det här ?!våran riktiga kock kommer tillibaka i februari, hur ska vi stå ut..
läxor,  detta har blivit en stor förändring sedan sexan ska ni veta, nu öses det på med läxor hela tiden   men det är la bara att börja vänja sig.
fys på gymnastiken, det är väl meningen att man ska ha roligt på gympan?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0