Vanessa Todström

hej, nu hade jag tänkt att berätta om min bästavän, Vanessa Olivia Todström.
för ungefär ett år sedan hittade du och jag varandra, vi började umgås lite smått och det växte till något riktigt stort och värdefullt! alla våra minnen som vi har nu .. många skratt, tårar, kärlek och ja.. vad mer kan man begära av en bästavän egentligen? man skulle kunna tänka sig en bok med kapitel efter kapitel som bara blir bättre och bättre efter varje gång vi ses.
min lilla pärla, du är så underbar, du är verkligen det! du ställer upp för mig i vårrt & torrt, och jag gör detsamma för dig, jag hoppas att du förstår att jag gör allt för dig. när jag tänker efter så fattar jag hur bra lottad jag måste vara, vet du varför? jo av alla dessa miljarder här i Sverige träffade jag dig, det mest omtänksammaste, finaste snällaste personen man kan tänka sig! jag är verkligen som lyckligast när jag har dig nära mig!
vanessa är den goaste personen man kan tänka sig. när hon får sin dagliga överskotts energi, ja, då är hon på TOPP!
jag älskar dig så oendligt! vanessa, du är allt

snygg som vanligt!
hetingen i götet ?!

forever







du vanessa ?..
du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Kajsa, jag sitter i klassrummet och lipar, haha :(

Kajsa jag är så jävla glad att jag har dig, du gör min dag verkligen. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag blev helt ordlös, skulle jag någonsin fått förklara hur mycket jag älskar dig så skulle det fan tagit år. Att beskriva min kärlek till dig är som att försöka förklara färgerna för en blind person.

Kajsa, du är bäst.

jag blev jätteglad när jag läste texten. Men nu måste jag forstsätta skriva på min deckare . ses senare, jag älskar dig otroligt mycket bässstoosssss

2010-12-07 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0