Torslanda -Vs- Göksten

jag bloggade inte igår p.g.a att jag kom hem vid tio och jag sov hos andrea.. så jag ska försöka kortfatta måndagen och tisdagen:
igår spelade vi en match mot haslum, vi torskade med två bollar. idag spelade vi två riktigt bra matcher, första var mot helton. fan vad bra vårt försvarsspel var den matchen ska jag säga;o vi vann med rätt mycket, kommer inte riktigt ihåg hur mycket.. efter den matchen åkte jag och mamma in till stan och "försökte" shoppa lite.. jag köpte en svart stickad kofta från JC och ett jätte fint silver halsband från avi&lena design. jag fick välja vad jag ville ha för kedja och för smycke. i tisdags så var jag och mamma nere vid lindex en snabbis och kollade, jag fick med mig en jättefin mörkgrå tröja och vi la undan ett  par gröna jeans som jag ska köpa imorgon:)
förresten, igår träffade jag och fille SEAN-PIERRE från paradise hotel.


Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg ! :D

2010-12-28 @ 22:14:29
URL: http://emelieheartyou.devote.se
Postat av: Therése

Kul att ni träffade Jean-Pierre! Haha har aldrig kollat på Paradise Hotel, däremot på Ung & Bortskämd :)

2011-01-02 @ 15:19:49
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0