jul på liseberg


kom hem från liseberg för ett tag sedan, jag har varit där med familjen och malins familj:-)..
vi åkte lite grann och spelade "järnet" hehe..
en sak jag har märkt är att min pappa har gaddat upp sig rehjält med dissar, oskar med för den delen,jaajaa.
pappa ville ialla fall testa att skjuta hockey straffar där, man tävlade om hockey biljetter så han tänkte att han kanske hade chans eftersom att han själv spelar hockey. han avar grym men inte tillräckligt, jag, william, och malin skulle testa efteråt..  hehe när det var min tur så gick pucken knappt fram, så jag tänkte om man "swichar" bak klubban får man säkert bättre skot. bara det att det var en skylt precis bakom och klubban kom med världens fart så hela skylten gick i två delar, fy f*n vad pinnigt det var alltså :$

ni ser ju själva..


ful bild på mig och malin..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0