26/8

(inlägget skulle in igå igentligen..)

nu har jag nyss kommit hem från skolan, grymt rolig dag :D
först när vi kom så var det skol foto och såklart får jag itta längst fram på en pall, åhh.
jag är nästan kortast i klassen nu och jag är ändå 1,66 :o
så nu är jag en av dom korta i klassen, inte dom långa..
efter skolan idag föjde jag med felicia hem. vi hade inget att göra så vi satte på tvn och satte i yoga cdn..
riktigt avslappnande, nästan så man somnade vilket jag gjorde!
vi käckade och sen körde kicki oss till handbolls träningen och nu ska jag snart lägga mig..
godna.. nej förresten ni får en bild på victor på syslöjden idag okså, haha riktigt kul

godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0